Повернення товару
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Для умов, термінів доставки, повернення коштів або обміну товарів зв'яжіться з нашим менеджером за телефонами (вказано на сторінці сайту "Контакти") або на e-mail: info@forsage.com.ua
Компанія керується Законом "Про захист прав споживачів" у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.
Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Товари, для яких дозволено обмін та повернення, можуть бути повернуті протягом не більше 14 днів після отримання покупцем, якщо:
- товар не був у вжитку та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості;
- є документ, що підтверджує купівлю товару (це може бути чек, накладна, квитанція про проведення післяплати), гарантійний талон і повна комплектація товару.
Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може:
1. купити будь-який інший товар за тією ж ціною або з доплатою, якщо обраний товар дорожчий за обмінний;
2. отримати назад свої гроші, витрачені на купівлю товару;
3. поміняти товар на такий самий при першому його надходженні у продаж.
Під час процедури повернення грошей розрахунки з покупцем здійснюються, виходячи з ціни на товар у день купівлі, гроші повертаються на банківську картку покупця протягом 2 днів після отримання продавцем зворотного товару.
У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотнє пересилання бере на себе інтернет-магазин.
Якщо ж куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцю, зворотне відправлення оплачує покупець.